Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Thanks for the report. Is this reproducible for you? As Koki said, we've now implemented a new bug reporting system which creates zip files with saves and all the logs etc. If you could attach that in future (rather than the older .log method of reporting bugs we used to use) then that'd be really helpful
  3. BelzeBuba says : You can use live Mentarch for vivisection AND still have live Mentarch after that for sale. That is certainly impossible.-- >> BUG FIX : ADD CONSISTENCY 1. corpse used for research is consumed by the research, e.i. it can not be sold 2. live alien can be used also for corpse research (it works now), so it is turned into corpse first, then continue as defined in point 1.
  4. Thanks as always for the reports! We'll get it fixed
  5. Thanks for the bug report! That's interesting, normally you shouldn't be able to open a deceased soldier's inventory so I'm not sure how that happened. We'll give the logs a look but it would be very helpful if you can send us the crash report .zip file as well, there should be a prompt to generate this whenever you relaunch the game after the crash. The .zip file should be in a folder called Bug Reports in the same directory as your save folder.
  6. Thanks for the bug report! I might be wrong but iirc this isn't necessarily a bug but more of a temporary solution to allow captured mentarchs to be used for corpse research as we didn't want to disincentivize people from capturing aliens instead of killing them (as capturing is a bit harder than killing). I will double check it with Chris though as I might be wrong, it's been a while since this change was made!
  7. I completed my first downed UFO mission, where I managed to capture a mentarch. I interrogated it, which upon completion opened up the mentarch corpse research option. I started researching the corpse, and then went to my base stores. I was able to sell the captured mentarch, alive. Schrodinger's mentarch! Both alive and dead!
  8. СПИСОК ВСЕХ ДОСТУПНЫХ ССЫЛОК ДЛЯ ВХОДА НА KRAKЕN: 1) Официальная ссылка (взята из инструкции с площадки КРАКEН): https://kra35-cc.site/ 2) Официальное зеркалo КРАКЕH: https://kra35-cc.site/ 3) Резервное зеркалo КРАКЕH: https://kra35-cc.site/ 4) ТОР: https://kra35-cc.site/ Вот несколько рекомендаций, которые помогут вам быстро и безопасно попасть на сайт КРАКЕН: 1. Скачайте TOR браузер Для доступа к даркнет-ресурсам, включая Кракен, вам потребуется специальный браузер, поддерживающий Onion-сайты. Самым популярным выбором является Tor браузер. Вот как его установить: Перейдите на oфициальный сайт Tor проекта. Скачайте установочный файл для вашей операционной системы. Установите браузер, следуя инструкциям на экране. 2. Запустите Tor браузер После установки откройте Tor браузер. Он автоматически начнет процесс подключения к сети Tor, что может занять несколько минут. Дождитесь завершения подключения. 3. Перейдите по актуальной ссылке Используйте актуальную ссылку для доступа к сайту Кракен: Вставьте эту ссылку в адресную строку Tor браузера и нажмите Enter. Это перенаправит вас на главную страницу маркетплейса. 4. Создайте учетную запись Если у вас еще нет аккаунта на Кракене, вам нужно будет зарегистрироваться. Процесс регистрации включает следующие шаги: На главной странице Кракена найдите кнопку “Регистрация” и нажмите на нее. Заполните форму регистрации, указав необходимую информацию, такую как логин, пароль и адрес электронной почты. Используйте надежный пароль и включите двухфакторную аутентификацию для дополнительной безопасности. 5. Зарегистрируйтесь на сайте После регистрации войдите в свой личный кабинет, используя указанные при регистрации логин и пароль. Убедитесь, что вы используете только актуальные ссылки и проверенные источники для доступа к Кракену. Меры безопасности при использовании Кракена? Пользуясь даркнет-маркетплейсами, важно соблюдать меры предосторожности. Вот несколько советов, которые помогут вам обезопасить себя: Обновляйте ссылки! Даркнет-сайты часто меняют свои адреса из-за соображений безопасности. Регулярно проверяйте актуальные ссылки на форумах и официальных источниках, чтобы быть уверенными в правильности используемой ссылки. Используйте VPN! Для дополнительной анонимности и безопасности рекомендуется использовать VPN-сервис. Он скроет ваш IP-адрес и сделает ваше пребывание в интернете более безопасным. Будьте осторожны!? kraken рабочая ссылка onion kraken ссылка vk кракен сайт ссылка kraken 11 ссылка на кракен kraken 9 one kraken зеркало тор kraken2web com кракен онион ссылка kraken one com ссылка kraken 2 kma biz ссылка на kraken торговая площадка razer kraken сайт kraken зеркало krakenweb one kraken зеркало krakenweb3 com kraken зеркало ссылка онлайн krakenweb one kraken ссылка зеркало krakenweb one kraken darknet market ссылка тор 2kraken click kraken ссылка krakenweb one kraken ссылка тор krakendarknet top kraken casino зеркало kraken casino xyz kraken darknet market зеркало v5tor cfd kraken сайт зеркала kraken2web com kraken даркнет ссылка kraken зеркала kr2web in kraken зеркало store kraken darknet market ссылка тор v5tor cfd kraken darknet market сайт даркнет официальный сайт kraken kraken ссылка зеркало рабочее kraken2web com kraken зеркало тор ссылка kraken2web com kraken маркетплейс зеркала kraken официальные зеркала k2tor online kraken darknet маркет ссылка каркен market kraken 6 at сайт производителя 2 сайт кракен kraken darknet top kraken клир ссылка кракен ссылка kraken kraken2web com 3 ссылка на кракен тор kraken 9 one kraken сайт анонимных покупок vtor run kraken darknet market зеркало 2kraken click kraken darknet market ссылка shkafssylka ru kraken ссылка torbazaw com kraken форум ссылка площадка кракен ссылка kraken clear com сайт kraken darknet kraken2web com Как зайти на маркетплейс Кракен: Официальные ссылки и зеркала. Полное руководство: Актуальная ссылка (через браузер): https://kra35-cc.site/ Официальная ссылка : https://kra35-cc.site/ Резервное зеркало: https://kra35-cc.site/ Как зайти на маркетплейс Кракен: Полное руководство Для входа на сайт Кракена в даркнете требуется Tor. Это безопасный браузер: Перейдите на официальный сайт Tor. Скачайте программу для вашей ОС. Установите и запустите браузер. Используйте актуальные ссылки на Кракен Ссылки на официальный сайт Кракен часто обновляются. Чтобы избежать фишинговых сайтов, используйте проверенные ресурсы для получения ссылок: • Актуальное зеркало Кракена: • Зеркала сайта в клирнете и даркнете доступны для пользователей в любой точке мира. Авторизация После перехода на сайт: Зарегистрируйтесь, если у вас еще нет аккаунта. Войдите в свой личный кабинет, используя логин и пароль. Для повышения безопасности активируйте двухфакторную аутентификацию. Но почему выбираю именно Сотни других платформ, тысячи товаров, но для меня больше, чем просто магазин. Это место, где покупки превращаются в увлекательное путешествие. 1 Мир безграничного выбора Здесь собраны товары, которые удивляют: электроника, стильные аксессуары, надёжные инструменты и даже редчайшие коллекционные предметы. Каждая вещь здесь — это возможность рассказать новую главу вашей истории. 2 Экономия с удовольствием Скидки и акции здесь — это не просто цифры, а реальные возможности. Я уже успел сделать покупки с огромной выгодой, и уверяю вас: это приятно не только для кошелька, но и для души. 3 Безопасность и забота знает, как важно быть уверенным в каждой покупке. Полная защита сделок и дружелюбная поддержка создают чувство, будто вы находитесь в заботливых руках. Надёжность? Абсолютно. Почему именно Потому что здесь всё про вас: ваш стиль, ваш комфорт, ваша выгода. Попробуйте, и вы поймёте, почему так много людей выбирают именно эту платформу! Советы по безопасности на Кракене Используйте VPN Подключение через VPN повышает вашу анонимность, скрывая IP-адрес. Проверяйте ссылки Актуальные ссылки и зеркала Кракен можно найти на проверенных форумах или официальных ресурсах. Никогда не используйте непроверенные источники. Будьте внимательны к продавцам Читайте отзывы и выбирайте проверенных продавцов с высоким рейтингом. кракен маркетплейс кракен маркетплейс кракен площадка кракен маркетплейс ссылка кракен площадка кракен marketplace кракен площадка ссылка кракен даркнет стор кракен darknet market зеркало кракен даркнет площадка кракен даркнет маркетплейс кракен наркотики кракен нарко кракен наркошоп кракен наркота кракен порошок кракен наркотики кракен что там продают кракен маркетплейс что продают кракен покупка кракен купить кракен купить мяу кракен питер кракен в питере кракен москва кракен в москве кракен что продают кракен это кракен market кракен darknet market кракен dark market кракен market ссылка кракен darknet market ссылка кракен market ссылка тор кракен даркнет маркет кракен market тор кракен маркет платформа кракен кракен торговая площадка кракен даркнет маркет ссылка сайт кракен маркет даркнет тор кракен аккаунты кракен заказ диспуты кракен как восстановить кракен кракен даркнет не работает как пополнить кракен google authenticator кракен рулетка кракен купоны кракен кракен зарегистрироваться кракен регистрация кракен пользователь не найден кракен отзывы ссылка кракен кракен официальная ссылка кракен ссылка на сайт кракен официальная ссылка кракен актуальные кракен ссылка тор кракен клирнет кракен ссылка маркет кракен клир ссылка кракен ссылка ссылка на кракен кракен ссылка кракен ссылка на сайт кракен ссылка кракен актуальная ссылка на кракен рабочие ссылки кракен кракен тор ссылка ссылка на кракен тор кракен зеркало тор кракен маркет тор кракен tor кракен ссылка tor кракен тор кракен ссылка тор кракен tor зеркало кракен darknet tor кракен тор браузер кракен тор кракен darknet ссылка тор кракен ссылка на сайт тор кракен вход на сайт кракен вход кракен зайти кракен войти кракен даркнет вход кракен войти где найти ссылку кракен где взять ссылку на кракен как зайти на сайт кракен как найти кракен кракен новый кракен не работает кракен вход как зайти на кракен кракен вход
  9. Last week
  10. This game looks great and has many improvements over the original X-COM (1994, as the 2012 feels like a shoot 'em up arcade game). Still, it lacks the oppressive ambience of X-COM, in which you literally feared the next turn. X-COM was unnerving even when in the UI menus. It had a dark atmosphere and the visuals were impressive in that sense. The beep sounds were chilly. When in a mission, everything looked so gloom and mysterious. You literally feared the next turn: the sudden cry of a soldier dying in the fog. or simply the screen showing that the aliens were playing. Also, what is missing is a ship that can carry a whole platoon. I remember that attacking a very large ship in X-COM required a really extenuating session. I hope someone takes the time to mod this game to bring it closer to it.
  11. I am noticing that rewards for additional operational points are not adding to the daily count. I have activated a few missions and I am stuck at 8 OP/day.
  12. Hola¡ Estoy intentando instalar el mod de la traduccion al español en la V1.65W estable abril 2023. Sigo las instrucciones de instalacion, pero no me aparecen las carpetas SP en el Mod Manager. Tengo activados los siguientes mods: xcesteam Skitso's Ultimate Megamix Map Pack 2000 ¿Alguien prodría echarme una mano?
  13. adv medit reduces both TUs & weight agree on colossus; needs a buff (many suggestions are floating around) I go back and forth on lasers, I still think they are useful, especially after upgrades (damage & reload-only need 1 ammo pack) Stalker armor indeed is a meme; needs a rework, maybe complete invisibility except after firing (maybe recloaks at the start of next human turn)
  14. Commander, standard settings, minimal re-loading saves. Duration: 48 hrs 32 mins Victory date: Day 319 Soldiers lost: 17 Missions Won: 36 Missions Lost: 0 Aliens Killed: 667 Soldiers Lost: 17 (I save-scummed friendly kills) Economy: Money is the biggest constraint throughout. I was never short of alenium and rarely short of alloys for long. I did use OP for money once but not for alenium or alloys. The other major constraint early on is doomsday and I had to use OP twice to reduce doomsday, despite winning every mission (I think I broke even on abduction missions, which are very tough early on). I gather you’re bringing back mission caps, which would be good for balance at least. I would up the money for UFO bounties but materially reduce alenium rewards across the board. Tactical game: Overall difficulty curve felt good. Early missions are hard but fun, and lost soldiers are not the end of the world. Then a nice cadence of aliens levelling up followed by me levelling up and evening the playing field. Never felt like a cake-walk. I lost soldiers slowly but steadily throughout with no big wipes. The final mission pair was principally challenging through attrition. I used all of the classes – rifles are weakest but that’s a fair price for versatility. I read people don’t like MGs but I found them to be good throughout. Air game: Mostly pretty good and balanced. Quite fun and not so hard that it makes or breaks the game. The interceptor rebuild makes it less punishing that it could be (I didn’t savescum air game but would definitely have done so otherwise as I wasn’t that skilled and got shot down quite a bit.) I would say torpedoes are overpowered, not least because they can be reloaded so quickly: I shot down my first battleship by just spamming repeat sorties of basic planes with torpedoes. Fusion explosive tech was available too early because I got it from a terror mission way before interceptors: that made me dominant in the air for a long period. Tech: Mostly fine in terms of accessibility, with some exceptions. Explosive upgrade came too early, especially fusion which I got from a terror mission I think (a good month before interceptors appeared). I skipped lasers, which meant I had a tougher period but then temporarily dominated when I switched to all gauss. But I like the fact that you can basically choose between lasers and gauss, with a different power curve. Colossus seems to have no role: recommend making it available much earlier giving it 40 hardness and immunity from armour destruction – that would make it competitive but otherwise it’s long obsolete once available because upgraded guardian armour is just better. Stalker likewise: I really wanted to use this but always had another priority and the ‘accident risk’ based on its low damage reduction was offputting. If it had been available but expensive shortly after Warden then I’d have been much more tempted. Advanced stun rifles, pistols and batons seem not worth it. They are very expensive in alloys and you can just use the stun grenades instead, possibly backed up with some basic batons. With the rifle in particular, it needs some combination of better range, better mag capacity, better armour pierce. I tried it but it was bad. The regular ‘damage’ grenades seem underpowered, albeit hard to tell on Commander with no damage readout. The automed module is overpowered, i.e. it is a no-brainer item on everyone once available. I would remove the stun cure and limit it to removing 1 bleeding wound per turn. Meanwhile advanced medkit seems not worth it: would be better if it reduced weight instead of TU. Mind shield and the 360 vision thing seem unnecessary. With mind shield you’d have to put it on everyone to be effective and why bother – mind control isn’t that bad when you can stun. Vehicles: I didn’t use them. They seemed to be expensive and didn’t offer enough unique utility to tempt me. Maybe they’re actually good but I wouldn’t know. Random suggestion: Would be cool if there were specific training awards instead of stats. Like they could cost a set number of training points. Probably have to apply to everyone, or everyone at that base at that time. You could have like Recoil Control, which reduces impact by X%. Muzzle Discipline, which stops a soldier from overwatching if there is more than X% chance of hitting a friendly. Pitching Practice, which increases range and/or accuracy of grenade throwing. Gunslinger, which increases accuracy on snapshots. Quickdraw, which reduces the % TU needed for pistol shots. (Sorry about formatting. Won't let me unbold.)
  15. Description: UFO's antigrav emitters seem to be causing crates to levitate. user_day_375_floaty_crates-727.json
  16. This update is also only accessible by switching to our Experimental branches (instructions on how to do so here) - although please be aware they have slower load times and worse performance than normal builds due to the extra logging they contain! Bugfixes: Fixed a rare crash that could occur if a squadron intercepted a UFO at the exact moment it despawned. Fixed significant slowdown occurring when a unit crushed something while moving (most obvious when moving through fields of hay).
  17. I had a dead soldier on the ground & wanted to check his equipment (to pick up). As an experiment, I tried clicking on the hex with the casualty, and then clicked on the inventory button (knapsack icon). The game immediately crashed back to home screen. I obviously won't do this any more, but I can see at least a few other players trying it. output.log output.log.1
  18. What most likely happened on the second crash site map was that the dockyard maps had an equal amount of times used, which meant the second crash site map got randomized, it was just a bit of bad RNG that it ended up choosing the same map. Map 1 - 34 Map 2 - 34 Map 3 - 33 + 1(from the first crash site) = 34 so now it randomizes for the second crash site and it just so happened it chose map 3 again. We could add a way to make sure that the last chosen map doesn't get picked again, but again two consecutive maps in the same biome shouldn't be happening often, and even then there's only a 1/3 chance of it happening.
  19. Heavy Servitor looks properly intimidating, good work! Could the cooldown between evasive rolls be a proper stat? Or something that's moddable? It feels like varying the cooldown length would be another good way to differentiate between different airframes.
  20. Air combat - make sure its ALWAYS optional. Even commander difficulty always optional. Game balance pass - it is about 3 month late and on top you made no mentions about it for 6th milestone release. Game will need another 2 - 3 balance passes before release, but there is not enough time left. One balance pass takes 1-2 months. That is most pressing issue.
  21. I don't want to sound diificult, but why isn't the game picking the least used map on the second crash site then? I mean if you have such a system implemented, shouldn't the map that was played just 10 minutes ago be diaregarded from the random map pool? Edit: but yeah, as you said, it's a rare thing and if it needs lots of work to fix it, I'm sure you have more pressing issues to work on.
  22. Thanks! Appreciate you going through the trouble to find the saves. I tested it and yeah it's basically just the randomisation of the maps causing the same map to appear twice (the game picking the least used map, then randomizing the next one). We won't make any changes for now as this should be a relatively rare thing, but I'll take note of this just in case this case gets brought up again (which might mean it's happening more frequently that it should)
  23. Noticed that you've accidentally made a duplicate post, but we've basically made a bunch of fixes that should prevent stuff like this from happening again once the next patch (5.39) comes out.
  24. Thanks for the report! We've made a bunch of safeguards that should prevent crashes like these happening once 5.39 is out. Said patch should be hopefully out today, if not before this week ends.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...