Jump to content

SnoZ

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Reputation

1 Neutral
  1. Дальнейшее движение солдата после приседания не должно возвращать его в положение стоя. Приседание делает это менее заметным, но требует больше временных очков. Чтобы очистить помещение, щит должен защищать солдат, стоящих позади, а также механического робота. Если вам удастся внедрить механику от Dorkickers, то это будет значительным прогрессом. Например, подкрадываясь к зданию, вы можете активировать такой режим, чтобы осуществить нападение в режиме реального времени, но в определенном сегменте.
  2. I support this anxiety. Game developers are forced to turn to the same type of technology tree in order to somehow maintain the player's interest. Everything is said correctly - the difference in the numbers of characteristics and nothing more. Your tactics will mean nothing sooner or later without superiority in numbers. Perhaps artificial intelligence could solve this linearity. It turns out that the aliens have superior technology, but they obviously lose. Probably they are very humane creatures))). I seem to have forgotten that this is a game.
  3. I think a defender with a shield should be a shelter for the soldiers behind.
×
×
  • Create New...